داداشی رامتینداداشی رامتین، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
ابجی هدیهابجی هدیه، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
بابا حمیدبابا حمید، تا این لحظه: 43 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 43 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
هانیههانیه، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
رفتن من به مدرسه جوانه های علم و فرهنگرفتن من به مدرسه جوانه های علم و فرهنگ، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
فریما گلیفریما گلی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
فرناز گلیفرناز گلی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مهیار خوشگلممهیار خوشگلم، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
دوست جون جونیم تمیدوست جون جونیم تمی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

خاطره هایی که هیچ وقت از یاد نمی روند

چو فردا بر آید بلند آفتاب

اولین پست نی نی وبلاگ

سلام 

سلام 

سلام

به وبلاگ خاطره های به یاد ماندنی خوش امدید.

من هانیه فراهانی هستم تهیه کننده وبلاگ. در این وبلاگ بهترین خاطره ها و موضوع های جالب ثبت میشود. در این دوران قرنطینه نی نی وبلاگ به ما کمک میکند تا لحظات خوبی رو کنار هم سپری کنیم.

اینم یکی از عکس های من

اینم عکس در کنار طبیعت

عکس  بعدی

اینم عکس اسم من هانیه فراهانی علوی

من طرفدار تیم پرسپولیس هستم.

دختر اردیبهشتی

دوستان گلم اگر خواستید به من پیام بدید در نی نی تلگراف پیام بدید تا من شماره خودم رو به شما ها بدم.